Frost - Thermo King Szczecin Słubice Frost - Thermo King Szczecin

Frost – Thermo King Sp. z o.o.

SZCZECIN

UL. CUKROWA 12 G / 71-004 SZCZECIN / TEL. +48 601 418 087 / BIURO@FROST.PL

SŁUBICE

THERMO KING / PODWOZIA

UL. TRANSPORTOWA 8 B / 69-100 SŁUBICE / TEL./FAX. +48 95 758 20 86 / THERMOKING2@FROST.PL

OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW / TACHOGRAFY

UL. TRANSPORTOWA 8 / 69-100 SŁUBICE / TEL./FAX. +48 95 759 88 59 / OSKP.SLUBICE@FROST.PL

Thermo King – Kontrakty Serwisowe

Newsletter

Wybierz interesujący Cię obszar

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r(zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Frost – Thermo King Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością, reprezentowana przez Prezesa Zarządu Bogdana Kozłowskiego, ul. Cukrowa 12G, 71-004 Szczecin, NIP: 955-20-22-056.
2. Inspektor ochrony danych nie został wyznaczony;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przesyłania informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej i programów automatyzujących na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawa telekomunikacyjnego. na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, które zapewniają obsługę informatyczną strony Internetowej oraz świadczą usługi z zakresu marketingu.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Panią/Pana wyrażonej na przetwarzanie danych, zgody.
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach przetwarzania danych osobowych podanych przy utworzeniu Konta i uzupełnianiu danych w nim zawartych oraz danych dotyczących aktywności w Serwisach i aktywności związanej z naszą komunikacją mailową z Panią/Panem, a efektem takiego przetwarzania będzie dopasowanie informacji marketingowych dotyczących naszych produktów i usług, które mogą Panią/Pana zainteresować.

Thermo King Dealer Locator Aplikacja na Twój smartfon

Wybierz jedną z proponowanych opcji, aby otworzyć aplikację:

1. Zeskanuj QR kod

Zeskanuj QR kod

Zeskanuj QR kod swoim smartfonem,
aby przejść bezpośrednio do aplikacji.

2. Otwórz aplikację w przeglądarce

Otwórz aplikację w przeglądarce

Wpisz w przeglądarce telefonu
http://dealerlocator.thermoking.com
aby przejść bezpośrednio do aplikacji.

3. Otrzymaj link z aplikacją na Twój e-mail.

W celu uzyskania aplikacji proszę przejść na:
http://europe.thermoking.com/apps/dealer-locator.html#web

Kontrakty serwisowe

kontraktySerwisoweRWD

Programy serwisowe ThermoKare stworzono z myślą o optymalizacji wydajności floty, minimalizacji kosztów eksploatacji i maksymalizacji ceny odsprzedaży sprzętu. Nasi eksperci przeanalizują flotę klienta pod kątem wymagań i dobiorą najlepiej dostosowaną do indywidualnych potrzeb klienta umowę serwisową. W ramach kontraktu serwisowego pojazdy poddawane są profilaktycznym inspekcjom, regularnym przeglądom i odpowiedniej kalibracji. Pozwala to zapobiec wystąpieniu potencjalnych problemów, a tym samym podnieść komfort eksploatacji urządzeń Thermo King.

Gama programów jest szeroka – od rozwiązań rozszerzających pakiety podstawowe, takich jak WarrantyPlus, ProtectionPlus czy InspectionPluspo po kontrakty Premium o dużym spektrum usług dodatkowych uwzględnionych w abonamencie –MaintenancePlus, AssistancePlus, ComfortPlus i FleetKarePlus, co pozwala dostosować umowę serwisową do indywidualnych potrzeb klienta. W poniższej tabeli znajdziecie Państwo podstawowe informacje o dostępnych kontraktach serwisowych. Po więcej szczegółów i szczegółową analizę Państwa potrzeb zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym.

  • regularne inspekcje w lokalnym serwisie Thermo King
  • opcjonalny test szczelności i kalibracja czujników może być wykonywane u Klienta
  • optymalizacja wydajności sprzętu, postoje ograniczone do minimum
  • brak dodatkowych kosztów poza godzinami pracy serwisu
  • brak nieprzewidzianych wydatków
  • opcjonalnie pokrycie kosztów napraw wyjazdowych w okresie gwarancji
  • 3 lata gwarancji dla nowych agregatów
  • Thermo Assistance 24/7
  • Pełna historia serwisowa
  • pełna ochrona podczas trwania gwarancji
  • brak dodatkowych kosztów poza godzinami pracy serwisu
  • opcjonalnie pokrycie kosztów napraw wyjazdowych w okresie gwarancji
  • Thermo Assistance 24/7
  • centralna administracja z dostępem do systemu dla Klienta
  • jednolite warunki w każdym serwisie Thermo King
  • jedna faktura na koniec okresu rozliczeniowego
  • pokryte koszty inspekcji oraz przeglądów
  • pokryte koszty napraw i awarii
  • centralna administracja z dostępem do systemu dla Klienta
  • stałe koszty w czasie trwania kontraktu, koszt kontraktu ustalany indywidualnie zgodnie z potrzebami Klienta
  • Thermo Assistance 24/7
  • pokryte koszty inspekcji oraz przeglądów
  • centralna administracja z dostępem do systemu dla Klienta
  • stałe koszty w czasie trwania kontraktu
  • Thermo Assistance 24/7
 
  • pokryte koszty inspekcji oraz przeglądów
  • pokryte koszty napraw i awarii
  • centralna administracja z dostępem do systemu dla Klienta
  • okresowa kalibracja czujników temperatury
  • okresowy test szczelności układu freonowego
  • priorytetowe traktowanie podczas awarii
  • okresowa kwalifikacja GDP Pharma
  • Thermo Assistance 24/7